Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Θα το πω με συντομία.

Αν δεν οργανωθούν με ένα στρατηγικό πλάνο (που θα περιλαμβάνει ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο με βραχυπρόθεσμούς και μεσοπρόθεσμους στόχους) τα ΜΜΜ  έτσι ώστε σε πρώτη φάση να καλύπτουν τις ανάγκες μεταφοράς/μετακίνησης των επιβατών τουλάχιστον από το κέντρο στις συνοικίες των Χανιών και την μετακίνηση στο κέντρο και στην παλιά πόλη (πχ με ένα-δυο μικρά HLEKTRIKA mini-bus) δεν θα μπορέσουν να αλλάξουν οι (βαθιά;; ) ριζωμένες συνήθειες των Χανιωτών να χρησιμοποιούν σχεδόν αποκλειστικά το ΙΧ. Για να υπάρξει τέτοιο πλάνο θα πρέπει το ΚΤΕΛ Χανιών (ή κάποιος νέος οργανισμός που θα υπάρξει (;) με συμμετοχή του Δήμου αν τα ΚΤΕΛ δεν μπορούν να παίξουν αυτό το ρόλο) να είναι συν-δημιουργός του ΣΒΑΚ και των μέτρων του (δηλαδή να τα υιοθετήσει και να τα πιστέψει και να οργανωθεί πιθανά με διαφορετικό τρόπο για να μπορεί να τα εφαρμόσει.

Πέρα από τον σχεδιασμό των (νέων) διαδρομών θα πρέπει άμεσα να υπάρξουν κάποιες αλλαγές-βελτιώσεις στα ΜΜΜ (δεν χρειάζεται να "ανακαλύψουμε ξανά τον τροχό/ ας μελετήσει το ΚΤΕΛ τι γίνεται στα ΜΜΜ στην Γερμανία-Αυστρία για παράδειγμα (όπου έχω εμπειρία) ή σε άλλα πετυχημένα συστήματα ΜΜΜ) για να δοθεί σε όλους εμάς τους πολίτες μια αξιόπιστη εναλλακτική να αφήσουμε το ΙΧ στο σπίτι και να πάμε στον προορισμό μας έγκαιρα , με ακρίβεια , άνετα και οικονομικά (και με υγεία θα έλεγα καθώς για τους περισσότερους το να περπατήσουμε λίγο για να πάμε στην στάση ή/και από την στάση στο προορισμό μας θα είναι μια προσφορά στην υγεία του εαυτού μας όπως λένε όλοι οι γιατροί).

  • Σύστημα τηλεματικής σε ΟΛΕΣ τις διαδρομές (δηλαδή ο πολίτης να βλέπει στις στάσεις ποιά ώρα ακριβώς θα περνάει το λεωφορείο για να πάει στον προορισμό του).
  • Σύστημα εισητηρίων με κάρτες (και άλλου τύπου εισητήρια)που θα δείχνει πρακτικά γιατί είναι πιο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ για τον πολίτη να επιλέξει τα ΜΜΜ για την μετακίνησή του κι όχι το ΙΧ.
  • Πολύ καλή Καθαριότητα σε όλα τα λεωφορεία και εκπαίδευση των οδηγών στην ευγένεια και στην τήρηση όλων των κανονισμών.
  • Αύξηση συχνότητας των δρομολογίων (μέσα από ένα ανασχεδιασμό του οικονομικού πλάνου των ΚΤΕΛ)
  • Σταδιακή αντικατάσταση και εξυγχρονισμού του στόλου με έμφαση στην ηλεκτροκίνηση.

 

Κλείνοντας να το πω με μια φράση . Χωρίς σύγχρονα , ποιοτικά και αξιόπιστα ΜΜΜ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να υπάρξει ΣΒΑΚ!!

LEAVE A COMMENT

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter
The subscriber's email address.